1. Kevin Sam w Domu - 9/10
2. Kevin Sam w Nowym Jorku - 8/10
3. Mamuśka - 8/10
4. Pani Doubtfire - 7/10
5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - 6/10
6. Harry Potter i Komnata Tajemnic - 6/10
7. Kocham Cię, Beth Cooper - 5/10
8. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - 4/10
1. Zwariowana noc - 7/10
2. Kevin sam w domu - 6/10
3. Harry Potter i komnata tajemnic - 6/10
4. Pani Doubtfire - 6/10
5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - 6/10
6. Kevin sam w Nowym Jorku - 5/10
Do obejrzenia: nic nie warto.
1. Kevin sam w domu - 8
2. Harry Potter i kamien filozoficzny - 8
3. Harry Potter i komnata tajemnic - 7
4. Kevin sam w NJ - 6
5. Pani Doubtfire - 6
6. Zwariowana noc - 5
1. Kevin sam w domu - 10/10
2. Kevin sam w Nowym Jorku - 10/10
3. HP i Kamień Filozoficzny - 8/10
4. HP i Komnata Tajemnic - 8/10
5. Dziewięć miesięcy - 7/10
6. Pani Doubtfire - 6/10
1.Kevin sam w domu 7/10
2.Kevin sam w Nowym Jorku 7/10
3.Pani Doubtfire 6/10
4.Dziewięć miesięcy 5/10
5.Człowiek przyszłości 5/10
6.Harry Potter i Kamień Filozoficzny 4/10
7.Harry Potter i Komnata Tajemnic 4/10
8.Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna 3/10
1.Mrs. Doubtfire - 6/10
2.Home Alone - 5/10
3.Home Alone 2: Lost in New York - 5/10
4.Bicentennial Man - 5/10
5.Nine Months - 5/10
6.Harry Potter and the Sorcerer's Stone - 3/10
7.Harry Potter and the Chamber of Secrets - 3/10
8.Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief - 3/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek przyszłości 6,70 10
2 Zwariowana noc 6,75 4
3 Kevin sam w domu 6,12 41
4 Mamuśka 6,00 6
5 Pani Doubtfire 5,91 32
6 Rent 5,50 6
7 Kevin sam w Nowym Jorku 5,36 39
8 Harry Potter i Komnata Tajemnic 5,34 32
9 Harry Potter i Kamień Filozoficzny 5,17 35
10 Dziewięć miesięcy 4,89 9
11 Kocham Cię, Beth Cooper 3,00 4
12 Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna 2,86 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kevin sam w domu (1990) 6,45 58
2 Człowiek przyszłości (1999) 6,33 15
3 Pani Doubtfire (1993) 6,09 46
4 Mamuśka (1998) 5,77 13
5 Kevin sam w Nowym Jorku (1992) 5,70 53
6 Rent (2005) 5,17 6
7 Harry Potter i Komnata Tajemnic (2002) 5,31 49
8 Harry Potter i Kamień Filozoficzny (2001) 5,24 51
9 Dziewięć miesięcy (1995) 4,64 14
10 Kocham Cię, Beth Cooper (2009) 3,22 9
11 Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna (2010) 3,25 12
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kevin sam w domu (1990) 6,53 77
2 Człowiek przyszłości (1999) 6,39 23
3 Pani Doubtfire (1993) 6,24 59
4 Mamuśka (1998) 5,69 16
5 Kevin sam w Nowym Jorku (1992) 5,79 71
6 Harry Potter i Komnata Tajemnic (2002) 5,67 63
7 Harry Potter i Kamień Filozoficzny (2001) 5,54 65
8 Rent (2005) 5,00 8
9 Dziewięć miesięcy (1995) 4,67 18
10 Kocham Cię, Beth Cooper (2009) 3,86 14
11 Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna (2010) 4,05 22
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kevin sam w domu (1990) 6,56 121
2 Człowiek przyszłości (1999) 6,26 34
3 Zwariowana noc (1987) 6,25 12
4 Pani Doubtfire (1993) 6,13 93
5 Rent (2005) 6,00 14
6 Harry Potter i Kamień Filozoficzny (2001) 5,80 104
7 Mamuśka (1998) 5,70 27
8 Harry Potter i Komnata Tajemnic (2002) 5,74 99
9 Kevin sam w Nowym Jorku (1992) 5,74 114
10 Dziewięć miesięcy (1995) 5,12 33
11 Kocham Cię, Beth Cooper (2009) 3,94 18
12 Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna (2010) 3,84 32
13 Piksele (2015) 3,79 33
Nie patrze na oceny ludzi. Tutaj dobre pozycje sa spychane na margines calkowicie wiec zupelnie srednia ocena jest dla mnie niesugerująca :)
1. Kevin sam w domu - 7+/10
2. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - 6/10
3. Kevin sam w Nowym Jorku - 6/10
4. Harry Potter i Komnata Tajemnic - 6/10
5. Pani Doubtfire - 5/10
6. Zwariowana noc - 4/10
"+" znaczy, że Ulubiony.
Dziwne, powyższy ranking stworzyłem we wrześniu 2009, a na forum z nim nie wyszedłem...
1. Harry Potter i Komnata tajemnic 8/10
2.Kevin sam w domu 8/10
3.Kevin sam w Nowym Jorku 8/10
4.Harry Potter i Kamień filozoficzny 8/10
1. Home Alone 2: Lost in New York - 6/10
2. Home Alone - 5/10
3. Harry Potter and the Sorcerer's Stone - 5/10
4. Harry Potter and the Chamber of Secrets - 5/10
5. Mrs. Doubtfire - 3/10
01) Zwariowana noc – 7
02) Kevin sam w domu – 7
03) Mamuśka – 7
04) Pani Doubtfire – 7
05) Tylko samotni – 7
06) Człowiek przyszłości – 7
07) Rent – 7
08) Kocham Cię, Beth Cooper – 6
09) Kevin sam w Nowym Jorku – 6
10) Harry Potter i Komnata Tajemnic – 6
11) Harry Potter i Kamień Filozoficzny – 6
12) Dziewięć miesięcy – 6
13) Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna – 5
1. Harry Potter i Więzień Azkabanu 8/10
2. Służące 8/10
3. Harry Potter i Komnata Tajemnic 7/10
4. Harry Potter i Kamień Filozoficzny 7/10
5. Kevin Sam w domu 7/10
6. Pani Doubtfire 7/10
7. Noc w Muzeum 7/10
8. Kevin Sam w Nowym Jorku 6/10
9. Noc w Muzeum 2 5/10
10. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy 3/10
1-3 - Harry Potter i Komnata Tajemnic / Harry Potter i Kamień Filozoficzny / Kevin sam w domu - 8
4-5 - Kevin sam w Nowym Jorku / Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna - 7
6 - 9 miesięcy - 6
7 - Człowiek przyszłości - 4
1 - Harry Potter i Komnata Tajemnic - 8
2 - Harry Potter i Kamień Filozoficzny - 8
3 - Kevin sam w domu - 8
4 - Kevin sam w Nowym Jorku - 7
5 - Kocham Cię, Beth Cooper - 7
6 - Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna - 7
7 - Zwariowana noc - 7
8 - Tylko samotni - 7
9 - Rent - 7
10 - Mamuśka - 7
11 - 9 miesięcy - 6
12 - Pani Doubtfire - 6
13 - Człowiek przyszłości - 4
14 - Piksele - 3
1. Kevin sam w nowym domu 8/10
2. Kevin w nowym jorku 10/10
3. Percy Jackson 6/10
4. Peter Jackson 7/10
5. Pani Dobterfire 9/10
1 miejsce Harry Potter i Komnata Tajemnic 10/10
2 miejsce Harry Potter i Kamień Filozoficzny 8/10
3 miejsce Kevin sam w domu 8/10
4 miejsce Piksele 8/10 dla mnie zaskoczenie
5 miejsce Kevin sam w nowym jorku 7/10